Wat een weekend…
eentje die we niet snel gaan vergeten.
Vrijdag begon alles compleet verkeerd. In bocht 1 ging ik zelf onderuit door een remprobleem. Gelukkig alleen materiële schade en ikzelf alleen bont en blauw. Maar zo’n klap komt binnen, ook bij het team. Iedereen had het van dichtbij gezien en dat speelt mentaal gewoon mee tijdens zo’n trainingsdag en race.
Alsof dat nog niet genoeg was, maakte Andreas later op de dag ook nog een kleine glijer. Gelukkig zonder grote gevolgen en zijn motor stond binnen no-time weer rijklaar. Maar duidelijk: het zat niet mee.
Zaterdag. Nieuwe dag. Nieuwe kansen.
Voor mij helaas geen start in de IDC ProClass1000… maar het team liet zien waar we voor staan.
Bas de Jong knalt naar een P3 , keihard gewerkt en dik verdiend.
Andreas rijdt een ijzersterke race en pakt gewoon P2 in de IDC ProClass.
Van chaos naar podium. Van pech naar prestaties.
Dit is racen. Dit is Aero Racing.
@basracing64
@andreas_low5
Trots op het hele team. Iedereen heeft geknokt, mentaal sterk gebleven en geleverd wanneer het moest.